Tänd dina stjärnögon!


Har varit så sugen på att läsa allt annat möjligt förutom skolböckerna de senaste veckorna.
Försökt läsa lite vid sidan av allt plugg men det har gått trögt, lyckades tillslut läsa ut boken
Ge ditt barn 100 möjligheter istället för 2 som jag fått låna av Maria, Tack! Den borde alla
läsa!
Nu är det nästan sommarlov för min del, har skrivit klart sista inlämningsuppgiften för denna
termin. Nu väntar jag bara på att Karin och resten av gruppen ska godkäna min del av arbetet
sen är det bara och skicka in och då är det SOMMARLOV på riktigt!  
Har i väntan påbörjat en bok av alla jag vill läsa, den heter Tänd dina stjärnögon.
Ska läse ett kapitel till sen ska jag hämta mitt underbara barn som jag längtar efter
att få kramas och prata med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0