Mykidooooooo

Idag har vi åkt pulka med Kajsa och Matilda, sedan kom Willes mormor på en snabbfika innan Wille skulle fortsätta leka med kompisarna. Det blev film, vilket ledde till att Wille somna trots besök. Han sov över maten och vaknade vid halv åtta och sitter nu framför tv.n och äter en sen middag. Ja, så kan det gå! =/
Har i alla fall hämtat så fina kläder till Wille som jag beställt och vunnit. De är ekologiska kläder från http://www.mykidoo.se/ de första två bilderna beställde jag i fredags för halva priset och den tredje bilden har jag vunnit för 166:- istället för 542:- som de skulle kostat ordinarie pris. Så himla glad för att jag hittade dessa. Framför allt tröjan som passar mitt nuvarande genustänk och mössorna såklart, jag älskar att handla mössor. Wille kommer nog ha berg med mössor om några år. =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0