Helgen


Så här somnade Wille kl.17.30 i fredags, han lyckades sova genom
hela idol, precis som när han var liten bebis. MYS


Efter loppis inne i Örebro i lördags började vi målningen av våran gris


Sedan blev de kalas hos Niclas. Wille och Hailey lekte väldigt bra
tillsammans här friserar Wille Haileys hår


Här delar dom på en tablettask


Sen ville Wille att dom skulle villa med tutte, snuttis och nallis. Men jag
var framme med kameran och fick låna napparna och fick dom att skratta ordentligt!

Lördagkvällen avslutades med första Twilight filmen. (bättre sent än aldrig)

Igår söndag var en efterlängtad dag. Scrapping från kl.13-21! =)
Förmiddagen roade Wille och jag oss med att leta is fläckar att halka runt på 
och krascha isen i olika diken. Wille tyckte det var jätteroligt! Jag med faktiskt
Denna kväll avslutades också med en Twilight film, nr 2. 

Så idag då så borde jag slå upp boken ORAL KIRURGI men jag är inte alls peppad. Tror jag hämtar Wille kl.12 och åker en sväng till Marieberg för att leka och köpa sista julklappen istället.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0