Uppdatering


Mysig helg...i fredags blev det idol och FREDAGSMYS. Igår lördag var vi in till Örebro och träffa Linnea i det fina höstvädret, lekparken och cafébesök. Hemma i kumla blev det långpromenad medan Wille satt snällt i vagnen. Välbehövligt då jag inte motionerat sedan 1800-talets början =/ Idag blev det ännu en sväng till Örebro till Willes mormor och morfar. Där blev det fika, fika och åter fika. Alltå besök efter besök efter besök. Men trevligt var det att träffa mormor GB, stockholmare och kusinvitamin idag igen. Wille var nöjd och glad och jag fick med mig lite scrapprylar hem =) Tack mamma! Sedan såg vi till att ta samma lång promenad idag igen.

(kände att jag var tvungen att uppdatera lite för Kickis skull =0) 
Så här kommer lite bilder också...








Kommentarer
Postat av: Kickie

Tack för alla fina bilder på Wille!

Undrade han var alla hade tagit vägen när han vaknade efter sin middagslur?

//Kickie

2010-10-14 @ 14:02:58
Postat av: Carro

Kul att du ville kommentera, det uppskattas! Ja, det var lite tomt när han vaknade =) men det kom mer besök under em sen. //Carro

2010-10-19 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0