22/1

Egentligen sista inskolningen på dagis idag, men Wille var ledsen hela timmen jag var borta. Stackars plutt, som förmodligen trodde att hans mamma övergav honom. Usch vad jobbig det var att lämna honom gråtandes.
Men vi får helt enkelt göra ett nytt försök på måndag, fast då tänker jag vara kvar en stund så jag ser att han kommer igång och leker. Sen tala om för honom att mamma går men kommer tillbaka om en stund.

På em. var Malin och Jessica över på en fika med Melwin och Mille. Kul att kunna ses lite i mellan åt både för oss och barnen. Jessica jätte kul att du och Mille kunde komma också. Det var ju så länge sedan. Hoppas vi kan göra om det snart och kanske få till en träff med alla mammor och barn. 

Likaså TC-gänget! Alexandra hade ju lunchbjudning idag kl.11 men vi kunde ju tyvärr inte så tidigt på dagen. Wille har ju sin mat och sovklocka och ännu mera nu när han varit på dagis. Han är hur trött som helst.

Morgondagen skulle Jag och Lasse spenderat i LokaBrunn egentligen. Men min rygg har blivit sämre igen så vi blev tvugna att avboka det. Jätte tråkigt att bara ligga hemma och stirra i taket. För det är väl vad jag kommer göra större delen av dagen imorgon hehe...

På söndag hade vi tänkt ha kalas för att fira Lasse som fyller på tisdag. Hoppas ryggen är lite bättre då så jag kan fixa och dona lie med mat och bak.

Jaja nu blir det lite morots dip! Låter nyttigt va =) men det blir nog några chokladbitar också tyvärr =/

Kommentarer
Postat av: Jessy

Tack själva..jätte kul...klart vi måste få ihop alla nån dag framöver =) kram

2010-01-23 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0