Scooter och Ambulans





Helgens händelser!

Ny vagn och ambulansfärd till USÖ!


Lördagen började med att vi köpte en ny vagn till Wille. En Emmaljunga scooter i färgen Dark Grey. 
Sen åkte vi direkt till Willes mormor för lite lunch och middags vila. Sen vidare till Linda där det värsta tänkbara 
hände, Wille drog ner en kaffekopp med nybryggt kaffe över sig. Jag slet tag i honom på en gång och ner i badkaret och spolade vatten. Linda ringde 1177 som dirket ringde ambulans som kom inom 10minuter tror jag. Jag blev så himla rädd! Men ambulanskillarna lugna mig och sa att det inte var någon större fara, men att vi skulle följa med så de fick titta på honom på sjukhuset. Det blev bara en liten liten brännskada inte alls allvarlig. Wille blev omplåstrad och imorgon ska vi till vårdcentralen för att kolla såret och byta omläggningen. Tur att det inte var kokande vatten för då hade han kunnat få hjärtstillestånd.
Usch, min lilla kille hittar på bus han, tur att det gick så bra som det gick.

Älskar dig Willyam över allt annat!      

 

Kommentarer
Postat av: g-mormor

Stackars lilla Wille, men jag tror att det var värst för dig, eller hu?

2010-02-16 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0