Helgen!

I fredags var jag på Ladies Night, bra show! Men jag har två favorti scener: när Andreas Johnson gjorde sin Glorius och när Martin Stenmark och Andreas Johnson dansade sista dansen från Dirty Dancing! Andreas var Baby! =D

I lördags var Willyam hos mormor hela dagen då vi packade och donade inför flytten den 29 oktober.

Igår söndag hade vi kalas, min lilla bebis fyller ju 1år på imorgon. Delar av släkten var här och firade. Wille fick bla en traktor med flak, matta till sitt kommande rum och fleeceoverall.

Idag kommer fadder Linda och hennes kille med barn och Alice på fika.


Beroende på hur seg bloggen är så lägger jag kanske upp bilder senare (förmodligen under kvällen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0