=/


Idag oroar jag mig för att Willyam ska på skogspromenad och grilla korv med dagis.
Han älskar skogen, men jag blir nervös för att dagis personal inte ska ha koll på mitt barn.
Jag uttryckte min oro igår vid hämtning. Dom sa att dom just pratat om att de behöver ha 
extra koll på Wille. Jag måste ju våga lita på att andra kan ha koll på mitt barn, men det är
svårt när det gäller dagis. MASSOR av barn och 3-4 fröknar, jag vet inte!

Men samtidigt nu sitter jag iaf hemma och försöker skriva om odontologi och radiologi och jag
tror snart jag överväger att hoppa av utbildningen!!!! Jag fattar ingenting mitt huvud går i bitar
snart! Anatomi var ju ingeting emot det här! Ne det är bara att göra ett nytt försök, det är ju kul
att granska röntgenbilder ute i LIA, nu måste jag klara det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0