Dagis, Skola, Helg


Det hade gått bra i skogen igår. Fröknarna hade turats om att ha holl på Wille.
Känns skönt det! Han hade sedan somnat i vagnen på vägen tillbaka till dagis
och sovit 1,5 timme så jag gissar att han hade haft väldigt kul i skogen.

Ser fram emot helgen, då vi till att börja med på lördag ska till kyrkan där
min kusin konfirmerar sig. Därefter är vi bjuda på lunch.
Kvällen ska jag spendera inne i Örebro med min kära kompis Linda. Hon har
fyllt 25 för ettag sedan så det är dags att fira henne nu! 
Söndag blir en heldags mys med min lilla Willyam, vad vi ska hitta på vet jag inte än. 

Nu är det dags att sätta sig med radiologin igen, suck! Hade hellre gjort en massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0