Eländig hosta


Wille har varit hemma från dagis måndag och tisdag på grund av den eländiga hostan som började redan i torsdags. Under hela helgen har han knappt fått sova pga den. Vi har fått suttit med honom i knät för att
han ens ska få sova lite. Stackars min plutt, tänk om man kunde ta över enså eländig hosta så
han slapp. Det har varit riktigt synd om honom. 
Vi var iaf på vårdcentralen i måndags och fick hostmedicin som gjorde underverk. Wille har fått sova
hela nätter sen dess. Så skönt! 
Idag är han iväg till dagis, men bara halvdag för att se hur det går. Jag ska försöka turbo plugga.

Här kommer lite bilder hur helgen såg ut i övrigt:   














Kommentarer
Postat av: farmor

Och sen har han varit hos mig och hjälpt mig att väva mattan som hans mormor ska få.

2011-03-09 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0