Torsdag

Under förmiddagen gjorde jag om mina jeans. De vart en lite rakare modell än tidigare. Wille var vaken men det gick riktigt bra faktiskt. Nu sover han sin förmiddagsvila och jag passar på att sitta framför datorn och dricka en kopp kaffe.

Efter lunch ska vi till kyrkan för lite lek med de andra barnen i föräldragruppen. Det behöver verkligen Wille. Vi har mer eller mindre suttit inne sedan förra måndagen då W förkylning började. Han är fortfarande snorig och lite roslig, men MYCKET bättre. Så det ska bli kul att komma ut en sväng som sagt.

Ikväll vet jag inte vad de blir, kanse att packa lite kartonger. Men efter det att jag nattat Wille i så fall.

Skriver ev. om morgondagen lite senare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0