***


Ja Billionaire med Travie McCoy är årets sommarplåga, men oj så bra!!!!

I lördags var vi först i Vingåker hela familjen sen åkte Wille och jag till hans mormor och morfar och sov över. Skönt att bara vara en em/kväll. Någon annan som lagade mat och pysslade om oss lite =) Tack mamma och pappa!!!

Igår var vi ett gäng tjejer (och en ensam kille) i Boda Borg igen, så roligt!
Men tyvärr gick det inte lika bra denna gång =/

Idag har Wille och jag promenerat mellan ett par lekparker, hade tänkt mig att Wille skulle gräva lite i sandlådan och att jag skulle få sitta på parkbänken vid sidan av och läsa lite. Men det gick ju inte...Mamma NER! sa Wille. Så det var ju bara att göra sandkakor och se glad ut =)

Dags att cykla till jobbet strax!


Mitt hjärta träffar jag inte förän efter jobbet imorgon, med andra ord efter kl.16 =/

Älskar dig Willyam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0