trött, trött, trött...


Jag är så trött, känns som det varit full rulle hela veckan o imorgon börjar ju min lilla snutt dagis.
Så spännande och läskigt på samma gång! Min lilla prins börjar bli STOR!

Funderar på vad jag har att berätta om veckan, borde vara massor =)
I Måndags kväll blev det en shoppingrunda på marieberg för min del, var akut behov av byxor. 
I Tisdags var vi iaf hemma hos Madde och Alvin och hade en supermysig dag som alltid.
Wille och Alvin är så söta ihop.
I Onsdags jobbade jag på fm. och så var det ju röd dag så vi tog det nog faktiskt lugnt tillsammans.
I Torsdags var halva styrkan mammor och barn från föräldragruppen här, det var länge sen sist så det var
mycket trevligt. Roligt att se hur barnen växer. På kvällen var jag inne i Örebro och träffade Ronja som 
varit hemma från Grebbestad över jul.
I Fredags var Wille och jag till Marieberg med min kusin Linnea.
Lördag blev det en tur till Jacobssons möbler och sen jobbade jag en kort tur på kvällen. 
Idag söndag har Wille och jag varit in till Örebro till Willes momo (mormor) och moster som är hemma
en sväng från Waldemarsvik. Jag var där för att färga och klippa håret på min syster. Wille var där 
för att hälsa på sin momo. Han har tjatat om henne några dagar så jag tror han längtade efter henne.

Så har våran vecka sett ut. 
Ja just! Måste ju berätta att vi köpt ett Nintendo Wii =D Så på tisdag kvällen och alla andra 
kvällar har det blivit mycket bowling och boxning!  

Nu ska vi äta skaldjursrulle och se på film!

Bilder kanske kommer efter filmen om jag inte sover då...

Kommentarer
Postat av: Jessy

har ni haft mammaträff? hoppas ni hade skoj..kram

2010-01-13 @ 16:37:58
Postat av: Caroline

Ja, jag skickade ju ett sms kring nyår där. Du, Jenny och Karin kunde inte. Jenny och Karin har också börjat jobba. Kram

2010-01-14 @ 09:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0