åh

Har det så lång tråkigt här hemma. Wille har haft tredagarsfebern torsdag-lördag. Idag var det tänkt att vi skulle fortsätta inskolningen på dagis, åka in till Willes mormor och ta oss till Mega en sväng. Men så blev det inte. Vi fick stanna hemma då det knäppte till i ryggen imorse när jag skulle lyfta upp Wille. Sen har jag knappt kunnat röra mig idag. Troligtvis är det ryggskott, fy vad tid det kommer ta innan det går över. Men den akuta smärtan borde ge sig inom ett par, tre dagar tycker jag. Jag som hade sett fram emot att få träffa Madde och Alvin imorgon och träna aerobics som också var inbokat imorgon. Usch, ingen som kan troll bort smärtan tills imorgonbitti!?

Wille ska iallafall få fortsätta inskolning på dagis imorgon då Lasse följer med istället så det känns bra.
Sen kommer mamma/mormor och är med Wille på eftermiddagen tills Lasse slutar jobbet.

Får se hur det blir på onsdag då både Lasse och min mamma jobbar på eftermiddagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0