Åh mitt lilla hjärta!


Mitt hjärta ligger o sover efter en lång förmiddag. Vi har ju varit på öppna förskolan för fotografering. Wille brukar ju sova mellan ca 9.30-11.00 och fotograferingen ägde rum mellan 9-11.30. Så min tanke var att han skulle sova i vagnen påvägen dit, men nejdå det ville han inte. Så han var vaken ända tills vi närmade oss vårat hus på k-gatan och då var klockan närmare halv ett. Han var så söt han fortsatte sova på min axel när jag lyfte honom ur vagnen. Det har inte hänt sen han var pytte liten ju. Snacka om att vara trött, men det var ju inte så konstigt!

Nu börjar jag längta efter min lilla kille för han sover än. Men jag tar nog till vara på tiden, det är ju full rulle när han är vaken =)

Älskar dig mitt lilla lilla hjärta! Du är de finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0