En massa...



Wille med mormor i trädgården...


Varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen. Har inte riktigt haft tid eller lust. Mycket jobb och vardagsysslor och övrig tid prioriterar jag Wille. Men nu ligger han och sover och jag är inte riktigt sugen på att gå o lägga mig då det är riktigt varmt i sovrummet. 

Förra veckan luncha Wille och jag med Ida i Örebro, sov middag hos mormor och morfar (Wille hade fått en resesäng, bäst att prov sova den på en gång) och så var det ju midsommarhelgen då jobbade jag. 

Denna vecka har vi grillat med mormor och morfar, träffat Madde och Alvin och jag har varit in till Örebro och lunchat med Linda (o shoppat nya skor). Idag var vi en sväng till Mio möbler (rea) men hitta inget. Imorgon jobbar jag till 14 sen är jag ledig 2 dagar i sträck SÅ UNDERBART!!! massa tid med Wille i värmen...borde sola sola sola hehe... 

Älskar dig Wille! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0