Torsdag



Nu var det ettag sen jag skrev, har inte haft tid.

Började jobba i måndags, det har gått över förväntan faktiskt. Både där och här hemma tror jag. Klart jag saknar min lilla plutt om dagarna, men det är mysigt att få längta också.

I tisdags var det mammaträff här hemma hos oss, vi bjöd på tacopizza och äppelpaj (köpt =/).
Igår var vi med Madde och Alvin en sväng efter jobbet, fika på bibblan som vanligt.
Idag har det varit mys med Wille och lite fotorensning på datorn. Sen börjar jag jobbet kl.14.45 Första kvällen ifrån Wille känns lite konstigt. 
Imorgon tar syster studenten, så det blir studentfirande större delen av dagen. 

 

Kommentarer
Postat av: Niclas

HAHA fan va cool han ser ut att vara :D

2009-06-18 @ 19:11:31
Postat av: Niclas

HAHA fan va cool han ser ut att vara :D

2009-06-18 @ 19:12:20
Postat av: Niclas

oj de råka bli 2 :P

2009-06-18 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0