Örebro


Promenad med Lotus


Bad efter sandlåda och promenad


I lördags blev det en extra tur på jobbet, och på kvällen blev det utgång för min del.
Alice, Linda och jag började med Singstar hemma hos Alice. Sedan blev de Pitcher´s
och strax därefter Strömpis för lite dans, med Ronja, Carro och Matilda. Hade en jätte kul kväll!

Söndagen tillbringade jag med Wille. Vi var in till Örebro och hälsade på mormor på jobbet och morfar hemma i Örnsro.
Det blev promenad, bad och middag. Lilla Wille var så trött när vi åkte hem, han grät hela vägen och orkade knappt få i sig vällingen som annars är en favorit före läggdags. Då var det synd om honom. Min älskling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0